Ako môžem vo Vašom eshope nakúpiť do vlastných obalov?
Pri každom produkte, ktorý ponúkame na váhu a bez obalu je možnosť vybrať obal, kde si vyberiete možnosť vlastného obalu. Po dokončení objednávky je potrebné, aby ste nám vaše obaly doručili. Urobiť tak môžete osobne na našej predajni alebo nám ich zaslať na adresu predajne. Následne Vám tovar do vašich obalov zabalíme a doručíme.
Sú nejaké konkrétne pravidlá týkajúce sa vlastných obalov? Aké sú vhodné a aké naopak nie?
Samozrejme nákup do vlastných obalov podlieha legislatíve a aj v prípade eshopu sú pravidlá rovnaké ako pri nákupe osobne v predajni. Je potrebné, aby bol Váš obal nielen čistý, ale aj vhodný pre danú komoditu. Potraviny môžeme baliť iba do obalov, ktoré sú vhodné pre styk s potravinami a rovnako drogériu iba do obalov, ktoré sú určené na drogeristické účely. Pre príklad uvedieme: Do nádoby od pracieho gélu Vám nenačapujeme slnečnicový olej a naopak do obalu od múky praciu sódu. Ako predajca máme právo kedykoľvek Váš vlastný obal odmietnuť v prípade, že si nie sme istí splnením vyššie uvedených podmienok. Taktiež Vy ako zákazník nesiete časť zodpovednosti za vhodnosť a čistotu Vášho vlastného obalu.
Ak si vyberiem Váš obal, môžem Vám ho vrátiť? Zálohujete obaly?
Áno aj. Snažili sme sa vytvoriť čo najlepší spôsob distribúcie pri čo najmenšom zaťažení prostredia či už obalmi alebo uhlíkovou stopou. Vo výbere obalov nájdete naše vlastné plne kompostovateľné zipové vrecká, sklenené fľaše či poháre, kozmetické a drogeristické fľaše. Všetky tieto obaly zálohujeme a môžete nám ich vrátiť. Stačí ak pri objednávke zaškrtnete v pokladni checkbox “Mám na vrátenie zálohované obaly”. Tie následne zabaľte do krabice, uzavrite ju a keď Vám kuriér doručí objednávku, krabicu s obalmi od Vás vyzdvihne. Ide tak ku Vám len 1x. Po našom následnom prekontrolovaní Vám vrátime príslušnú sumu za vrátené obaly spôsobom vygenerovania unikátneho zľavového kódu, ktorý môžete využiť pri Vašom ďalšom nákupe. V prípade záujmu si naše obaly môžete nechať a využívať ich naďalej. Papierové vrecká, ktoré u nás nájdete, ako jediné nezálohujeme.
Ako viem, aký je dátum minimálnej trvanlivosti produktov, ktoré ponúkate?
Produkty v našej ponuke sa snažíme držať na sklade vždy čo najčerstvejšie. U trvanlivých potravín a kozmetických produktov garantujeme minimálnu trvanlivosť aspoň 6 mesiacov. V prípade, ak by mal tovar exspirovať v období kratšom ako je 6 mesiacov, budete vopred o tejto skutočnosti upovedomení. Zároveň všetky produkty podliehajúce záruke označujeme pri balení štítkom s vyznačeným dátumom minimálnej trvanlivosti.
Ako viem, odkiaľ pochádzajú produkty, ktoré ponúkate?
Krajinu pôvodu jednotlivých produktov nájdete na našej stránke pri každom produkte, v kolónke “ďalšie informácie”. Taktiež sa našim dodávateľom a výrobcom budeme postupne venovať v sekcii Blog, kde Vám o nich porozprávame viac a bližšie Vám ich predstavíme.
Akým spôsobom mi bude tovar doručený?
Tovar doručujeme dvomi spôsobmi. Zvoliť si môžete osobné vyzdvihnutie na našej predajni, kedy ušetríte čas strávený v predajni nakupovaním a vážením alebo si môžete zvoliť dovoz kuriérom na Vašu adresu. V tomto prípade sa snažíme doručovať objednávku čo najekologickejšie. V rámci Bratislavy doručujeme ekologicky – cyklokuriérom Matúšom, elektrokuriérom, prípadne napešo alebo využitím MHD. V rámci zvyšku Slovenska sme si za partnera zvolili kuriérsku spoločnosť DPD. Z dostupných kuriérskych služieb nemajú síce najlacnejšie ceny, ale majú najlepší zelený program, neustále zvyšujú počet elektromobilov najmä vo veľkých mestách a v rámci firmy podnikajú najviac zelených krokov oproti konkurencii.
Akým spôsobom môžem za tovar zaplatiť?
Zaplatiť môžete tromi spôsobmi. Prvý – klasickým prevodom na náš bankový účet. Podklady k platbe uvidíte po potvrdení objednávky a prídu Vám aj na Váš email. Druhý – presmerovaním na okamžitú platbu prostredníctvom platobnej brány CardPay. Tretí – dobierkou pri prevzatí tovaru priamo kuriérovi.
Ako rýchlo mi bude objednávka doručená od jej vytvorenia?
Všetky objednávky sa snažíme vybaviť do 48 hodín od ich vytvorenia. V prípade, ak nestíhame alebo nastali nejaké komplikácie, budete informovaní formou emailu alebo telefonátu.
Počas objednávania som si všimol, že mi v košíku pri niektorých produktoch nesedí celková suma nákupu o 1-2 centy. Prečo?
Tým, že ponúkame tovar na váhu a v rôznych hmotnostných kategóriách, u niektorých produktov pri niektorých hmotnostiach a ich násobkoch sa Vám môže stať, že vidíte 1-2 centovú odchýlku. Je to spôsobené tým, že systém pracuje s cenami s viacerými desatinnými miestami, no pre zákazníka sú viditeľné desatinné miesta štandardne iba 2. Celková cena je však vypočítaná správne a nejedná sa o chybu systému.
Ako mám postupovať v prípade, že s mojou objednávkou alebo jej vybavením nie je všetko v poriadku?
Obrátiť sa na nás môžete kedykoľvek emailom na adrese objednavky@bezobalovo.sk alebo na tel. čísle +421 944 170 820.
Je nákup u Vás bezpečný aj počas pandémie?
Určite áno. Od začiatku pandémie pristupujeme k celej situácii mimoriadne svedomito a neberieme ju na ľahkú váhu. Pravidelne na dennej báze aj nad rámec opatrení dezinfikujeme všetky plochy, nosíme rúška, dávame si veľký pozor a situáciu nezľahčujeme a nepodceňujeme.